Veel gestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk dan eens hieronder of het antwoord erbij staat. Veelgestelde vragen hebben we hier voor je verzameld en beantwoord. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons via onderstaand formulier.

Zijn jullie ook een winkel?

Wij zijn geen winkel in de traditionele zin van het woord. Je kunt wel ons Experience Centre in Apeldoorn bezoeken wanneer er geen workshops of rondleidingen gegeven worden. Om te weten wanneer dit is, en je niet voor een dichte deur komt te staan, neem dan even contact met ons op.

Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op het groeneknop met de tekst 'In winkelwagen' om de workshop in de winkelwagen te plaatsen. Naast deze knop is het mogelijk om het aantal te selecteren wanneer je met meer wilt komen. Klik op de knop 'Naar winkelwagen' en doorloop de stappen. Je vindt de winkelwagen ook rechts bovenaan de pagina. Klik hierop om de workshops in je winkelwagen te bekijken.

Wanneer ontvang ik meer informatie over de gereserveerde workshop?

Uiterlijk 3 werkdagen voordat de workshop plaats vindt sturen wij een mail met de details van de workshop.

Wat moet ik nemen voor een workshop?

Helemaal niets! Wanneer je bij ons te gast bent hoef je niets zelf mee te nemen en zorgen wij voor alle materialen en catering.
Bij een aantal workshop is het wel handig om een krat o.i.d. mee te nemen voor het vervoeren van je kunstwerk op de terugweg.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn bij de pakketten die je vanaf onze website besteld inbegrepen. Dit geldt voor zowel Nederland als naar Belgie. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Voor de voordeelpakketten geldt dat deze binnen 2 werkdagen verzonden worden wanneer je op een werkdag besteld hebt voor 16:00u en je betaling ontvangen is.  

Voor materiaalpakketten van een live online workshop geldt dat deze uiterlijk 4 werkdagen voor de workshop verzonden worden. 

De bestelling wordt verzonden met PostNL. Als PostNL meewerkt dan wordt de bestelling de volgende (werk)dag bezorgd (garanties zijn niet mogelijk!). We zien dat in drukke periodes bestellingen vaak langer onderweg zijn. 

*Indien een artikel niet op voorraad is, ontvang je van ons een mail waarin aangegeven wordt wanneer het artikel wel geleverd kan worden. 

Ik heb een verzendbevestiging ontvangen, maar PostNL geeft aan dat ze mijn pakket nog niet ontvangen of verwerkt hebben?

Het komt vooral in drukke periodes (zoals black friday en feestdagen) wel eens voor dat door extra drukte bij PostNL zendingen vertraagd raken. Je zending is dan wel door ons verstuurd, maar heeft nog geen scan gehad in het betreffende distributiecentrum en daardoor klopt de track & trace informatie niet. Meestal gebeurt dat alsnog binnen een week en wordt de track & trace bijgewerkt. (In uitzonderlijke gevallen van extreme drukte kan dit tot wel 2 weken duren!) Maar neem gerust contact met ons op wanneer je meer wilt weten.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

iDEAL: tijdens het bestelproces reken je af in je eigen vertrouwde beveiligde bankomgeving. 

Bancontact: Bancontact is de bekendste online betaalmethode in België. De betaling wordt afgerond in de eigen internetbankieromgeving. Deze manier van online betalen komt overeen met het Nederlandse iDEAL. 

Mijn kortingscode of cadeaubon werkt niet, wat moet ik doen?

Wat vervelend, stuur ons even een e-mail naar experience@royaltalens.com en we kijken graag met je mee. 

De korting zal alleen worden berekend bij het correct invoeren van de juiste code. Dit wordt niet achteraf verrekend. 

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op en wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Stuur ons een berichtje!

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.